§ 1. Definicje
-
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Konsument – zgodnie z art. 22(1) Kodeksu Cywilnego to klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca lub Usługodawca: Maksymilian Wysocki, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą
MMW Maksymilian Wysocki, ul. Cechowa 3a, 81-194 Gdynia, wpisaną do Centralnej Ewidencji
Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5892066837, Regon: 389405860
Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma - MINISTER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII.
- Dostawca- podmiot trudniący się profesjonalnie i zawodowo transportem drogowym lub lotniczym towarów albo usługami kuriersko pocztowymi, z którym współpracuje Sprzedawca.
- Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawartą przez Sprzedawców z Klientem Sklepu internetowego, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie.
- Usługodawca/Sprzedawca – oznacza podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, wpisanego do prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) ( wpisać dane )
- Usługa świadczona drogą elektroniczną - usługa zdalna, świadczona bez fizycznej obecności stron (na odległość), poprzez przesyłanie danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
- Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Zamówienie – złożona przez Klienta oferta zakupu konkretnych Towarów wyświetlanych na stronie Sklepu internetowego, na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Administrator danych osobowych- wpisany do prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), przedsiębiorca: MMW Maksymilian Wysocki. .posiadający NIP 5892066837 , adres ul. Cechowa 3A 81-194 Gdynia
- Strona internetowa – przestrzeń internetu, w której prowadzony jest Sklep internetowy, w zarejestrowanej domenie edp24.pl.
- Hasło- to ustalony przez Klienta lub nadany losowo przez sklep ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, znany jedynie Klientowi, ustalony przez Klienta podczas rejestracji w Sklepie. Wraz z loginem umożliwiający Klientowi dostęp do Konta Klienta w Sklepie internetowym.
- Sklep- to sklep internetowy, który jest prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny na Stronie Internetowej edp24.pl. Gdzie klient może złożyć zamówienie.
- Konto- stanowi zabezpieczony hasłem i przypisany do właściwego zarejestrowanego Użytkownika panel administracyjny w Sklepie, za pomocą którego Użytkownik ten uzyskuje dostęp do swoich danych elektronicznych przechowywanych przez skrypt/oprogramowanie Sklepu. Konto ułatwia Użytkownikowi składanie zamówień bez potrzeby ponownego wpisywania danych osobowych w oprogramowaniu sklepu, oraz modyfikację oraz usuwanie tych danych a także gromadzenie informacji na temat przyznanych przez sklep indywidualnych rabatów i innych gratyfikacji.
- Login- ustalony przez klienta ciągu znaków alfanumerycznych (literowych - cyfrowych lub innych ) będący indywidualną sygnaturą Klienta, wymagany wraz z Hasłem w celu uzyskania dostępu do konta w sklepie. Loginem może także być adres e-mail podany przy Rejestracji.
- Rejestracja- wykonanie szeregu czynności polegających na właściwym wypełnieniu przez Klienta formularza który jest na Stronie internetowej edp24.pl, mających na celu założenia Konta w Sklepie. Podczas przeprowadzania Rejestracji Klient proszony jest o ustalenie swojego unikalnego Loginu oraz Hasła
- Reklamacja towaru- to uznanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, że towar ma wady, a także żądanie doprowadzenia towaru do stanu , który będzie zgodny z umową albo odstąpienie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta od wcześniej zawartej umowy ze Sprzedawcą albo żądanie Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta okolicznościowego obniżenia pierwotnej ceny zakupionego towaru lub jego naprawy bądź wymiany na nowy.
- Nazwy produktów i towarów zostały użyte wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich podmiotów.
- Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
§ 2. Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.edp24.pl
- Aby złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym przez Klienta niezbędne jest zapoznanie się z jego Regulaminem oraz zaakceptowanie postanowień w czasie realizacji Zamówienia. Jeśli Użytkownik strony internetowej sklepu nie zgadza się z którymkolwiek z postanowień Regulaminu, Sprzedający zwraca się z prośbą do takiego Użytkownika o powstrzymanie się od złożenia zamówienia. Postanowienia Regulaminu nie ograniczają żadnych praw Klientów będących Konsumentami w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, przysługujących im na mocy obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku niezgodności treści Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeństwo mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Złożenie oświadczenia stwierdzającego akceptację Regulaminu jest dobrowolne, ale niezbędne, aby złożyć w sklepie edp24.pl zamówienie.
- Stroną wykonującą zamówienie oraz zakup może być każda osoba fizyczna lub prawna a także jednostka niemająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną. Zgodnie z przepisami zawartymi w kodeksie cywilnym osoby fizyczne poniżej lat 13 nie posiadają zdolności zawierania ze Sprzedającym umów sprzedaży, ze względu na brak zdolności do czynności prawnych. Osoby fizyczne o ograniczonej zdolność do czynności prawnych (osoby niepełnoletnie, mające ukończony 13 rok życia) mogą ze sprzedającym zawierać umowy sprzedaży pod warunkiem wyrażenia zgody ich przedstawiciela ustawowego.
- Jeśli Klient jest zdania, że jakieś elementy Regulaminu naruszają jego jakiekolwiek prawa i interesy jako Konsumenta, Sprzedawca zwraca się z prośbą o poinformowanie o tym fakcie. Jeżeli okaże się, że twierdzenia Klienta są uzasadnione, Właściciel Sklepu niezwłocznie dokona w Regulaminie niezbędnych zmian.
- Sklep internetowy edp24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie Towary oferowane w sklepie edp24.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta
- Prezentacja na stronie internetowej sklepu towarów jest zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z przepisem art. 71 kodeksu cywilnego).
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
- przeglądarka internetowa zainstalowaną we właściwy sposób w standardzie HTML5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów CSS3.
- włączona obsługa JavaScript oraz cookies,
- W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ( koszt przesyłki ) ponosi sprzedawca
- Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 3. Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu edp24.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich i zawierają podatek vat. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki które są w zależności od preferencji klienta ustalane indywidualnie podczas składania zamówienia
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową oraz telefonicznie i drogą mailową.
- Zamówienia składane internetowo poprzez stronę internetową portalu edp24.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie będzie uznane za skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany ( numer paczkomatu, punktu odbioru) a także poda właściwy numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy okaże się, że podane dane nie są kompletne, Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Klientem na podane przez niego dane kontaktowe. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający może mieć prawo do anulowania Zamówienia.
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości związanych z zamówieniem, Kupujący może się skontaktować ze sklepem za pomocą adresu e-mail: biuro@edp24.pl lub inny adres lub poprzez formularz kontaktowy będący na stronie internetowej w zakładce Kontakt lub za pomocą dostępnego numeru kontaktowego podanego na stronie internetowej.
- Klient w trakcie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres poczty e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Zgoda ta uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- W momencie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na zamieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania związanych z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia takiej zgody, Klient ma prawo wglądu w swoje dane, edycji danych oraz ma prawo zażądać ich usunięcia.
- Klient może udzielić zgodę na zapamiętanie jego danych osobowych przez oprogramowanie sklepu w celu przyspieszenia realizacji kolejnych Zamówień.
- Klient po dokonaniu prawidłowego zamówienia, uzyska ze sklepu automatyczną odpowiedź potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie Sprzedającego.
- Moment rozpoczęcia realizacji zamówienia jest tożsamy z momentem pojawienia się należności za złożone zamówienie na rachunku bankowym podanym przez sprzedającego w potwierdzeniu zamówienia w opcji płatności przelewem lub wyłącznie dokonaniem zamówienia w przypadku skutecznej płatności kartą i wpływem środków na rachunek bankowy Sprzedawcy lub podjęciem decyzji ( tj. wpisaniem w formularzu zakupów ) przez kupującego o wyborze opcji
„płatność za pobraniem”.
§ 4. Koszty dostawy towaru i termin wysyłki
- Towar jest wysyłany zgodnie ze wskazanym przez kupującego właściwym adresem w formularzu zamówienia lub podanym przez kupującego w inny skuteczny sposób (telefonicznie, pocztą elektroniczną,, itp ).
- Towar jest dostarczany za pomocą profesjonalnych i wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej o ile firma ta jest ujęta przez Sprzedającego w wykazie firm które doręczają przesyłki. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów o ile sprzedający poda na stronach sklepu taką możliwość realizacji zamówienia..
- Przesyłka dostarczona jest zgodnie z deklarowanym terminem podanym na stronach sklepu, który wynosi nie więcej niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jest to przybliżony czas dostawy z opcją przesyłki
- Kosztami transportu/dostawy określonymi w cenniku wysyłek jest obciążany kupujący zgodnie z cennikiem zawartym na stronie edp24.pl
- Koszty dostawy: Kurier (wpłata na konto) - 13 zł ;, Kurier ( za pobraniem ) Paczkomat - 13 zł
§ 5. Akceptowane metody płatności
1 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Płatność za zamówiony towar może nastąpić także za pobraniem (przy odbiorze towaru), lub przelewem na konto bankowe sklepu.
§ 6. Odstąpienie od umowy
- Każdy klient ( konsument ), który nabył towar lub usługę ( w tym przedsiębiorca, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG)) ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówionej w sklepie przesyłki bez podania żadnej przyczyny poprzez złożenie oświadczenia o takim odstąpieniu na piśmie lub telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail na adres biuro@edp24.pl lub w podanym przez sprzedającego specjalnym formularzu dostępnym na stronie edp24.pl, ( o czym stanowi ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta )
- W razie odstąpienia od umowy (ustawa z dn 30 05 2014r o prawach konsumenta) zwrócimy Kupującemu otrzymane od niego środki pieniężne wraz z kosztami wysyłki tego zamówienia poniesionymi przez konsumenta ( klienta ). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
- Sprzedawca pragnie poinformować iż prawo odstąpienia od umowy zawartej zdalnie na odległość nie przysługuje kupującemu jeśli:
a) sprzedający zrealizował usługę za wyraźną zgodą kupującego, który został w sposób nie budzący wątpliwości poinformowany przed jej realizacją, że po zrealizowaniu usługi przez sprzedającego, że kupujący utraci prawo do odstąpienia od umowy;
b przedmiotem zakupu jest rzecz ( rzeczy), wyprodukowana na specjalne życzenie konsumenta;
c) przedmiotem zakupu jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub posiadająca krótki termin ważności, ;
§ 7. Odpowiedzialność
1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.), w tym na następujących zasadach:
1) wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:
a) Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;
c) Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.
2) Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;
3) Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
4) Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;
5) jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;
6) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi, a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru; 7) uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:
a) żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;
b) Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia;
8) Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została jemu wydana.
§ 8. Procedura reklamacji
1. W przypadku konieczności złożenia reklamacji należy o tym fakcie poinformować sklep za pomocą poczty elektronicznej – e-mail, kontaktu telefonicznego bądź listownie na adres siedziby sklepu.
2. Towar podlegający reklamacji, kupujący odsyła na adres sklepu sprzedającego lub inny wskazany przez niego adres
3. Sprzedawca w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji klienta odniesie się do jego żądań
§ 9. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych udostępnianych w ramach zakupów przez klientów sklepu internetowego edp24.pl jest Sprzedawca.
- Zakres przetwarzania danych osobowych : Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, … itp.
- Cel i czas przetwarzania danych. Cel à „Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera).”
Czas à “ Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych.
Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
- Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).
- Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych
- Na potrzeby realizacji zamówienia Twoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej.
- Administrator zobowiązuje się do dołożenia starań w celu zachowania należytego zabezpieczenia danych osobowych Klienta.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
- Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres biuro@edp24.pl
- Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
do usunięcia konta w każdym czasie.
§10. Polityka bezpieczeństwa – dane osobowe - wymogi RODO
Podstawą prawną jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Administratorem danych osobowych Klientów (w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO) oraz osób wpisanych do programu partnerskiego i newslettera Sklepu edp24.pl jest MMW Maksymilian Wysocki z siedzibą w Gdyni. przy ulicy Cechowa 3A…
1. Prośba o podanie danych osobowych Klienta w momencie składania zamówienia jest dobrowolna, lecz jednocześnie brak tych danych może uniemożliwić wykonanie zamówienia
2. Klient udostępniając swoje dane osobowe w Sklepie edp24.pl równocześnie wyraża zgodę na ich przechowywanie i przetwarzanie przez firmę …MMW Maksymilian Wysocki…Gdynia ul. Cechowa 3A.. wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przetwarzanie danych to przede wszystkim obsługa i realizacja zamówień oraz sprzedaży, koniecznej komunikacji z klientem w związku ze złożonym przez niego zamówieniem, obejmującym potwierdzenie składanego zamówienia, powiadomienie o aktualnym statusie, procedury reklamacyjne, a także realizację pozostałych zgłoszeń, w tym rozpatrywanie roszczeń, realizacja płatności elektronicznych, obsługa kwestii prawnych w ramach przepisów podatkowo-rachunkowych.
a) Przetwarzanie danych osobowych Klienta związanych z obsługą zamówienia nie dotyczy osób, które w sposób dobrowolny zapisały się do programu partnerskiego lub do newslettera i w związku z podjętą decyzją będą otrzymywać powiadomienia o aktualnej ofercie handlowej Sklepu edp24.pl
3. Tak jak stanowi w/w Ustawa wszystkim Klientom przysługuje w każdym momencie prawo do kontroli sposobu przetwarzania udostępnionych przez nich danych osobowych.
4. Klienci w każdym momencie sa uprawnieni do wglądu w swoje dane osobowe, ich modyfikację włącznie z żądaniem w każdym momencie do ich usunięcia.
5. Dane osobowe Klientów przechowywane u sprzedawcy edp24.pl bez wyraźnej i dobrowolnej zgody udostępniane osobom i podmiotom trzecim.
6. Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane takim podmiotom:: którym udostępniane dane jest wymagane w procesie właściwej realizacji zamówienia przez Sklep edp24.pl w związku z dokonanym przez klienta wyborem płatności elektronicznych- udostępnienie danych klienta dla podmiotu świadczącego usługi płatności elektronicznych, podmiotom spedycyjno - przewozowym realizującym dostawę zamówienia pod wskazany adres . Wszystkie te podmioty są bezwzględnie zobowiązane do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących Ochrony Danych Osobowych, natomiast sklep edp24.pl ma podpisane z tymi podmiotami stosowne umowy.
7.W kwestii obsługi płatności internetowych sklep internetowy edp24.pl informuje że współpracuje z takimi bankami jak Alior Bank, oraz udostępnia:
dane osobowe Klienta do banku w związku z:
a).udostępnianiem dla sklepu internetowego edp24.pl usługi i infrastruktury przez bank dla obsługi płatności za pomocą Internetu ( podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
b).obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez Klientów sklepu internetowego edp24.pl przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
c).w związku ze sprawdzaniem przez Bank prawidłowego realizowania umów zawartych ze sklepem internetowym edp24.pl, a przede wszystkim odpowiedniej ochrony praw płatników w przypadku składanych przez nich reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
8. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez firmę …MMW Maksymilian Wysocki w bazie danych sklepu edp24.pl
a) do czasu realizacji umów sprzedaży i ich prawidłowego rozliczenia, umów współpracy w zakresie programu partnerskiego, a także przez czas obowiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz w okresie realizacji nałożonych obowiązków wynikających z przepisów prawa, a przede wszystkim w ramach obowiązków podatkowo - rachunkowych,
b) w okresie koniecznym dla niezbędnej dokumentacji przez Sprzedawcę wobec organów administracji publicznej,
c) do momentu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych , gdy przetwarzanie danych wynika ze zgody udzielonej przez tą osobę.
9. Klient ma prawo do wniesienia skargi do GIODO (a od dnia utworzenia nowego urzędu – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.
§ 11. Polityka stosowania plików cookies
1. Aby zapewnić właściwe działanie sklepu wykorzystywane są w nim tzw „ciasteczka” ( z języka angielskiego cookie oznaczają dosłownie słowo „ciasteczko”). Ciasteczka to określenie plików tekstowych przesyłanych przez serwis www.edp24.pl i w momencie uruchomienia strony/serwisu sprzedającego na komputerze kupującego/użytkownika i są po stronie użytkownika zapisywane.
2. Sklep internetowy edp24.pl umieszcza na swojej stronie pliki cookies w celu:
a) dopasowania oferty serwisu internetowego edp24.pl do upodobań użytkownika oraz ułatwienia korzystania ze stron internetowych sprzedającego,
b) prowadzenia statystyk, obrazujących, w jaki sposób klienci korzystają ze stron internetowych, co pomaga ulepszyć ich zawartości i utrzymać sesje użytkowników sklepu, a w konsekwencji umożliwia składanie zamówień i dokonywanie zakupów.
c) do analizowania statystyk zbieranych z zewnętrznych serwisów, takich jak Google AdWords i inne.
3. Istnieje możliwość aby każdy z użytkowników w sposób indywidualny w swoim urządzeniu i oprogramowaniu służącemu do przeglądania i obsługi internetu ustawił swoje zasady utrzymywania plików cookies włącznie z blokowaniem automatycznej obsługi plików bądź każdorazowym informowaniu o przesłaniu ich przez stronę internetową sprzedającego na urządzenie użytkownika (należy pamiętać że takie zmiany z opcji automatycznej na ustawienia indywidualne mogą wywołać problemy z prawidłowym wyświetlaniem oferowanych usług). Użytkownik ma także możliwość wyłączenia w stosowanej przez niego przeglądarce internetowej opcji przechowywania cookies. Wyłączenie opcji przechowywania cookies powoduje utratę funkcjonalności Sklepu edp24.pl a w szczególności utrudnia lub uniemożliwia składanie zamówień za pomocą formularza internetowego.
- W sprawach które nie zostały uregulowane niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
§ 12. Zmiana Regulaminu
- Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
- Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
Przejdź do strony głównej