Regulamin zakupów w sklepie


§1. Strony i przedmiot umowy

Sklep Internetowy  znajdujący się pod adresem www.edp24.pl zwany w dalszej części Sklepem www.edp24.pl, jest własnością firmy "EDT Joanna Kandziora" siedzibą w Łęgowie przy ulicy Ogrodowej9  NIP 588- 222-91-72, REGON  221203730 .


Stroną dokonującą zamówienia i zakupów może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna zwana dalej Klientem. Składając zamówienie Klient akceptuje i zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

 Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu   www.edp24.pl  wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT  , są cenami brutto. Ceny widoczne w sklepie przy każdym towarze
obowiązują w chwili złożenia zamówienia przez klienta i są ostatecznymi cenami zakupu. Zmiana ceny nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

 


Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu www.edp24.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta jeżeli taka występuje.


Produkty zamieszczone na stronach Sklepu www.edp24.pl nie są ofertą magazynową i nie muszą być od razu dostępne. W przypadku gdy zamówiony przez Klienta towar nie jest dostępny, klient zostanie  niezwłocznie poinformowany, a zamówienie nie zostanie zrealizowane jeżeli nie ma technicznej możliwości uzupełnienia oferty lub zostanie zrealizowane z wyjątkiem produktów niedostępnych zgodnie z ustaleniami podjętymi z klientem.

 

§2. Zasady dokonywania zamówienia

 

1. Składanie zamówienia w Sklepie www.edp24.pl dokonuje się poprzez:

Wypełnienie odpowiednich formularzy internetowych udostępnianych w ramach sklepu internetowego www.edp24.pl , telefonicznie w bezpośredniej rozmowie z pracownikiem Sklepu www.edp24.pl , za pośrednictwem poczty e-mail na adres biuro@edp24.pl

 

2. Zamówienia można składać w sklepie internetowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

3. Klient kompletuje zamówienie, wybierając towar, którym jest zainteresowany, przez wybór polecenia "KUP TERAZ" pod danym towarem znajdującym się na stronie internetowej sklepu edp24.pl. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Wysłanie formularza następuje przez aktywację odpowiedniego pola „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” w formularzu zamówienia. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy Klientowi wyświetlany Formularz Informacyjny z informacjami określonymi w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów takimi jak cena łączna wybranych towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu dostawy.

4. Zamówienia będą potwierdzane przez Sklep www.edp24.pl najpóźniej po trzech dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia.

 

5. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w zamówieniu złożonym przez Klienta, które  Administrator  nie będzie wstanie uzupełnić w konsultacji z klientem, będzie ono ulegało automatycznemu anulowaniu.

Klient podczas rejestracji w Sklepie www.edp24.pl jest proszony o podanie wymaganych danych, ze szczególnym uwzględnieniem  zwrotnego adresu e-mail i numeru telefonu, pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez pracownika Sklepu www.edp24.pl złożonego zamówienia.

 

6. Każde zamówienie złożone w Sklepie www.edp24.pl powinno być potwierdzone przez Klienta.


7. Potwierdzenie zamówienia przez klienta jest także traktowane jako zgoda i akceptacja na zapisy i informacje zawarte w tym regulaminie.

8. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.

9. Sklep www.edp24.pl  ze swojej strony potwierdza zamówienie. Po złożeniu zamówienia przez klienta, na podany w zamówieniu adres e-mail przesłane jest automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W momencie kiedy zamówiony towar zostanie przygotowany do wysyłki, na adres e-mail klienta zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca zrealizowanie zamówienia oraz numer przesyłki. Realizacja zamówienia składanego przez klienta który wybiera formę płatności jako wpłata na konto, następuje w momencie zaksięgowania kwoty należności na rachunku sklepu edp24.pl

 

10. Z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sklep www.edp24.pl dochodzi do zawarcia umowy i zamówienia towaru pomiędzy Klientem a Sklepem www.edp24.pl.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamówienia, klient może się skontaktować ze sklepem poprzez adres e-mail: biuro@edp24.pl lub telefonicznie

Każde zamówienie może być anulowane przez klienta e-mailem lub telefonicznie , podając numer przesyłki i dane kontaktowe klienta.

11. W przypadku braku w Sklepie zamówionego towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.

12. Jeśli z jakichkolwiek względów ( np. brak na stanie danego towaru, itp ) realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:

a. anulowanie zamówienia w całości (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia);

b. anulowanie zamówienia w części, w której realizacji nie można wykonać w przewidywalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa);

13. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.


§3. Formy płatności, koszty dostawy i ceny produktów


1.  Sklep edp24.pl realizuje zamówienia na terenie Polski oraz za granicą. Realizacja zamówienia za granicą wymaga uprzedniego kontaktu z pracownikiem edp24.pl w celu ustalenia kosztów transportu przesyłki, czasu realizacji oraz innych opłat z tym związanych.

2. W trakcie składania zamówienia Klient może wybrać następujące formy płatności:

a)Płatności przy odbiorze - Przy zaznaczeniu opcji "Kurier - płatność przy odbiorze"

Opłatę za dostarczony towar  klient dokonuje bezpośrednio przedstawicielowi Spedytora ( Kuriera ), który dostarczy przesyłkę pod wskazany adres. Realizacja zamówienia następuje w momencie zakończenia przez Klienta procesu zamówienia.

b)Płatność przelewem - Wpłatę dokonuje klient na wskazane Konto Sklepu  www.edp24.pl. Zamówiony towar zostaje wysłany do klienta dopiero po wpłynięciu należności na Konto Sklepu www.edp24.pl. Po dokonaniu przez klienta zamówienia., klient otrzymuje od nas wiadomość na adres e-mail z numerem konta bankowego na które należy przesłać należność oraz tytuł płatności. Wysyłka dokonana zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy

c. płatność kartą. Aby zrealizować płatność za zakupione towary kartą, należy po dodaniu produktów do koszyka wybrać jako formę przesyłki jedną z opcji - kuriera ( wpłatę na konto ) lub Pocztę Polską. Następnie należy zaznaczyć opcję w oknie " wybierz formę przesyłki" - dotpay , a następnie po uzupełnieniu formularza swoimi danymi kliknąć w "wyślij zamówienie" i dalej postępować zgodnie z pojawiającymi się wskazówkami i komunikatami pojawiającymi sie na stronie. W
ysyłka dokonana zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.
 „Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay”.

Koszt wysyłki


Poczta Polska  11zł- przedpłata za towar,/ wpłata na nasze konto, płatność kartą/ -przesyłka ekonomiczna

Kurier FEDEX  11zł   przedpłata za towar / wpłata na nasze konto , płatność kartą /

Kurier FEDEX 13zł   pobranie / płatne u kuriera przy odbiorze przesyłki/

Istnieje możliwość realizacji wysyłki bezpłatnej ( dostawa gratis ) pod warunkiem, że minimalny jednorazowy zakup przewyższa kwotę 130 zł, towar dostarczany jest  na  terenie Rzeczypospolitej Polskiej i nie przekracza standardowych wymiarów i wagi dla spedytora (zgodnie z regulaminem FEDEX)

Wszystkie opłaty względem Sklepu www.edp24.pl  należy dokonywać na konto:

Alior Bank 40 2490 0005 0000 4500 4030 3352


3. Jeśli zakupione przez klienta towary mają być dostarczone poza granice Polski, wtedy klient musi uprzednio przed zakupem uzgodnić wszelkie warunki i koszty transportu towaru i inne koszty z tym związane. Po uzgodnieniu powyższych warunków nastąpi realizacja zamówienia po otrzymaniu  wpłaty na rachunek bankowy klienta.
4. Klient może skorzystać z kodów rabatowych otrzymanych od sklepu edp24.pl
 
5. Ceny w sklepie edp24.pl zamieszczone są przy produkcie i:
a) zawierają podatek VAT;
b) podawane są w złotych polskich;
c) nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.

 6. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana w koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta w sklepie edp24.pl. Cena może ulec zmniejszeniu w przypadku wykorzystania kodu rabatowego przez Klienta.

7. Całkowita wartość zamówienia wraz z kosztami dostawy jest podawana w Koszyku po wyborze przez Klienta formy dostawy zamówionego towaru oraz wyboru sposobu płatności

  

 

§4. Zasady dostawy i odbioru towaru

 

1. Realizujemy dostawę zamówionych towarów za  pośrednictwem podmiotów profesjonalnie trudniących się czynnościami spedycji i przewozu:
a. Spedytorem -FEDEX - realizowanej zgodnie z regulaminem
FEDEX, który można znaleźć na stronie internetowej  www.fedex.com/pl/

b. Spedytorem - Poczta Polska - realizowanej zgodnie z jej regulaminem


2. Paczki wysyłane są w ciągu 48 godzin ( nie dotyczy dni wolnych ) po  potwierdzeniu realizacji zamówienia.

3. Zamówione produkty będą dostarczane do Klienta pod ustalony adres bez  weryfikacji danych odbiorcy.


 

4.   W przypadku realizacji większych zamówień, Sklep www.edp24.pl  jest uprawniony, w drodze odrębnych ustaleń z Klientem, do określenia dłuższego terminu realizacji zamówienia oraz realizacji takiego zamówienia etapowo

 

5.  W przypadku realizacji zamówień poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej wszystkie koszty dostawy są realizowane zgodnie z cennikiem Spedytora.
 

 


§
5. REJESTRACJA I KORZYSTANIE Z KONTA 


1. Założenie konta (dalej: „rejestracja”) w sklepie edp24.pl jest nieodpłatna.

2. W celu rejestracji na stronie edp24.pl należy starannie wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować regulamin sklepu edp24.pl oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie który jest niezbędny do prawidłowej realizacji usług świadczonych przez sklep edp24.pl oraz do realizacji zamówień składanych przez Klienta.


3. Rejestracja konta nie jest konieczna do składania przez Klienta zamówień w sklepie edp24.pl
 
4. Rejestracja umożliwia dołączenie do programu lojalnościowego, uzyskiwanie dodatkowych rabatów, a także przeglądania historii zamówień.

5. W celu usunięcia konta Klienta ze sklepu edp24.pl Klient zobowiązany jest wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta na adres biuro@edp24.pl. W emailu należy podać adres poczty elektronicznej, na który założone zostało konto.

 6. Logowanie do konta założonego w sklepie edp24.pl odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy zakładaniu konta przez Klienta. Dane podane przy zakładaniu konta, w tym adres e-mail i hasło, Klient może zmienić po zalogowaniu się na konto w sklepie edp24.pl.

7. Zamieszczając wszelkie dane na swoim koncie, Klient oświadcza, iż ma prawo posługiwać się tymi danymi.

 8. Jeśli działania Klienta okażą się naruszające postanowienia niniejszego regulaminu oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, dobra osobiste osób trzecich i zasady współżycia społecznego wtedy sklep edp24.pl dokona zablokowania takiego konta. Informację o zablokowaniu konta Klient otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail, na który zarejestrował konto.

 9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa konta uprzejmie prosimy Klienta o utrzymywania w tajemnicy:
a) loginu ( adresu e-mail) i hasła do swojego konta w sklepie edp24.pl, gdyż jest on odpowiedzialny za wszelkie działania związane z tymi danymi, co wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Hasło do konta w sklepie edp24.pl stanowi informację do wyłącznej wiadomości Klienta.
b) kodu rabatowego, który otrzymał od sklepu edp24.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłki kurierskiej lub rozmowy telefonicznej z konsultantem.

10. Klient jest zobligowany do podania właściwych i dokładnych danych osobowych, w tym adresu dostawy i numeru telefonu. Podanie przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych może spowodować niedostarczenie lub opóźnienie dostarczenia zamówionego towaru, za co sklep edp24.pl nie ponosi odpowiedzialności


§6. Prawo do odstąpienia od umowy - możliwość zwrotu towaru

 

1.  Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny , zgodnie z
Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów 
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.


2. Odstąpienie możliwe jest tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

3. Pieniądze za zwrócony towar zostaną odesłane Klientowi w ciągu 7 dni roboczych przelewem  bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym  na adres wskazany w zamówieniu.


4. W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru za pomocą najtańszej dostępnej w Sklepie opcji dostawy


5.Do zachowania terminu, o którym stanowi ust. 1 niniejszego paragrafu, wystarczy wysłanie do Sprzedawcy przed jego upływem
oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej. Jako formę pisemną należy rozumieć również wiadomość e-mail.

6. Sprzedawca w przypadku rezygnacji przez Klienta z zakupionego towaru, zwróci Klientowi koszty poniesione na przesyłkę w przypadku wyboru przez klienta najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki w sklepie edp24.pl


 7. Sprzedawca uprzejmie prosi Klienta o wypełnienie oraz dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru formularza zwrotu,
gdyż może się to przyczynić do przyspieszenie zwrotu kwot należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny do zwrotu towaru lub uznania reklamacji


 8. Do pobrania: formularz zwrotu towaru

 

 

 

§7. Zasady składania reklamacji ; reklamacje usług świadczonych drogą elektroniczną

 

1.    W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z pracownikami sklepu www.edp24.pl  za

pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@edp24.pl lub telefonicznie
2.  Reklamacje rozpatrywane  są jedynie w zakresie zgłoszonych uwag.

3.  Udzielamy gwarancji na zakupione artykuły przez okres 24 miesięcy od momentu otrzymania przez Państwa produktu. Reklamowany produkt prosimy wysłać na podany wcześniej adres firmowy wraz z opisem wyjaśniającym powody reklamacji.
4. Sprzedawca uprzejmie prosi Klienta o wypełnienie oraz dołączenie do reklamowanego towaru formularza reklamacji do pobrania tutaj : formularz reklamacji
5. Każda reklamacja zostanie wnikliwie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. 
6. Jeżeli Sklep, otrzymał od Klienta, żądanie reklamacji, i nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
7 . Klient traci uprawnienia do reklamacji, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem
 8. W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana to produkt w razie niemożności jego naprawienia zostanie wymieniony na nowy, lub nastąpi zwrot pieniędzy.
 8a. Koszt przesyłki reklamowanego produktu są zwracane tylko w przypadku uznania reklamacji.
 9. Prosimy o nie wysyłanie reklamowanego produktu w postaci przesyłki pobraniowej, taka przesyłka nie zostanie przez nas odebrana.
10. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną Usługobiorca składać może w formie elektronicznej (poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Usługodawcy) bądź tradycyjnej formie pisemnej (poprzez wysłanie listu do siedziby Usługodawcy).
10a. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji dotyczącej usługi świadczonej drogą elektroniczną w terminie 7 dni od jej otrzymania

 

 

§8. Polityka bezpieczeństwa

Prośba o dane osobowe klienta w momencie zamówienia ma charakter dobrowolny, lecz ich brak może spowodować niemożliwość realizacji zamówienia.

Udostępnienie danych osobowych w sklepie www.edp24.pl jest równoznaczne ze   zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę "EDT Joanna Kandziora" danych osobowych zawartych w zamówieniu wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z
obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

Zgodnie z postanowieniami w/w Ustawy Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania dotyczących ich danych osobowych.

Przechowywane w sklepie www.edp24.pl dane osobowe Klientów nigdy nie były i nie będą w

żadnym razie udostępniane firmom i osobom trzecim.

Prezentacja zawartości Sklepów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.
543 Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.


§9. Polityka stosowania plików cookies

 

1.  W celu poprawnego funkcjonowania sklepu wykorzystywane są ciasteczka (z języka angielskiego cookie oznacza ciasteczko) Ciasteczka to pliki tekstowe wysyłane przez serwis www.edp24.pl i zapisywane po stronie użytkownika.

2 . Serwis www.edp24.pl  wykorzystuje pliki Cookie do:
dostosowywania zawartość stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizujemy korzystanie ze stron internetowych,
tworzenia statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
utrzymywania sesję użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której może dokonywać zakupu i składać zamówienia
do odczytywania i analizowania statystki między innymi z Google AdWords.

Umożliwiamy sprawdzonym partnerom zewnętrznym również wykorzystywać pliki Cookies np. Google

Każdy użytkownik może w swoim urządzeniu i aplikacji obsługującej przeglądanie stron internetowych ustawić swoje zasady utrzymywania plików Cookies. W szczególności może blokować automatyczną obsługę plików bądź włączyć informowania o każdorazowym przesłaniu ich na urządzenie użytkownika. (zmiany w ustawieniach mogą prowadzić do problemów z wyświetlaniem niektórych naszych usług).


§ 10. Postanowienia końcowe

Wszystkie informacje, dane, fotografie, obrazy, rysunki, ikonki, opisy produktów i marek są chronione prawami autorskimi.

Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.

 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne a w szczególności Ustawa z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".
Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 

Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania go na stronie sklepu internetowego

 

x